Eduzber z pohľadu z dola.
Najprv musí celý systém fungovať správne, taktiež by bolo fajn keby helpdesk bol schopný odpovedať na maily a zdvíhať telefóny promptne, aby bolo možné dodržiavať termíny na odovzdanie. Taktiež by bolo fajn, keby helpdesk nepodával mylné informácie. Eduzber bolo sľubované, že už sa nebude musieť robiť, keď sa budú zbierať informácie cez RIS, ale v podstate sa robí aj naďalej, len oveľa byrokraticky zložitejšou cestou (musíte oslovovať viacero subjektov, keď Vám niečo nezobrazuje správne a často sa stáva, že Vám nik nevie pomôcť a hádže horúci zemiak na niekoho iného). Výkaz 3.01 musíte robiť aj tak a pritom viaceré dáta sú v ňom a v Eduzbere duplicitné. Výkaz o školskej jedálni je zbytočný, ak vypĺňate len potenciálnych stravníkov čo sa rovná všetkým žiakom v škole - to je v Eduzbere tiež. Výkaz o ŠKD by tiež mohol prebrať údaje zo školských systémov. V RISe taktiež musíte zadávať úväzky učiteľov čo vlastne robí mzdár duplicitne v inom systéme. Myslím, že cestou sa kompetentní vydali správnou, ale aby sa nemuseli hanbiť mali by ešte veľa zapracovať na vylepšeniach.
Komentáre