Rezort školstva zatiaľ nemá presné čísla o počte detí, ktoré sa vrátili do škôl

05.06.2020
Prevádzka školy

Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR zatiaľ nemá presné čísla o počte detí, ktoré sa vrátili v pondelok 1. júna naspäť do školských lavíc. Uviedol to vo štvrtok počas tlačovej konferencie šéf rezortu školstva Branislav Gröhling

Minister tvrdí, že dáta zbierajú od okresných úradov. „Presné čísla zatiaľ momentálne nemáme. Zhromažďujeme jednotlivé dáta cez okresné úrady. Dáta zatiaľ prichádzajú,“ povedal Gröhling. Ako uviedol, predbežný záujem pri materských školách sa pohyboval okolo 60 percent, pri základných školách to bolo nad 80 percent. „Musíme si počkať, aká je tá realita,“ povedal.
Ako doplnil, niektoré školy k pondelku školy neotvorili, urobili tak až neskôr. „Máme avíza o niektorých školách, ktoré neotvorili,“ povedal minister. Poukázal na to, že je to aj z toho dôvodu, že nedokázali personálne či kapacitne zabezpečiť ich otvorenie.

Chcete si prečítať článok až do konca?

Nás si nemusíte predplácať, stačí sa prihlásiť a čítate ZADARMO!

Len prihlásení užívatelia môžu využívať všetky benefity Školského portálu:

  • denne aktualizované spravodajstvo z oblasti vzdelávania na Slovensku,
  • informácie o pripravovaných odborných konferenciách a bezplatných školeniach pre pedagógov,
  • kaleidoskop prírodných vied – tematicky zamerané aktivity na stiahnutie pre učiteľov ZŠ prírodovedných predmetov,
  • námety na edukačné aktivity na stiahnutie pre materské školy v súlade so ŠVP pre MŠ,
  • odborné články na špecifické témy od Ing. Jarmily Belešovej, odborníčky v oblasti personalistiky pre školy,
  • prehľady aktualizovaných správ pre zriaďovateľov škôl a školských zariadení,
  • ukážkové testy na stiahnutie zo slovenského jazyka a literatúry pre 2. stupeň ZŠ,
  • aktivity na stiahnutie pre žiakov so špecifickými poruchami učenia,
  • súťaže o zaujímavé ceny,
  • prístup do fóra – možnosť diskusie s kolegami-pedagógmi.

Kľúčové slová

Komentáre

Ak chcete komentovať, prihláste sa alebo zaregistrujte