Personalistika
Rezort školstva predstavil nový web určený záujemcom o učiteľské povolanie

Na novej webovej stránke poducit.iedu.sk nájdu záujemcovia všetky dôležité informácie o učiteľstve na jednom mieste.
Zástupcovia Ministerstva školstva, výskumu, vývoja a mládeže (MŠVVaM) SR predstavili nový web určený záujemcom o učiteľské povolanie. Urobili tak v stredu na podujatí Expo 2025 v Banskej Bystrici. Web je súčasťou novej iniciatívy s názvom Staň sa legendou medzi učiteľmi aj ty! Jej cieľom je zvýšiť záujem generácie Z o štúdium učiteľstva a zlepšiť vnímanie učiteľskej profesie. TASR o tom informovali z odboru komunikácie a marketingu ministerstva.
Na novej webovej stránke poducit.iedu.sk nájdu záujemcovia všetky dôležité informácie o učiteľstve na jednom mieste - od benefitov a inovácií v školstve, cez prehľad fakúlt, ktoré ponúkajú učiteľské programy, až po mýty a fakty o učiteľoch či podporu pre študentov. V blogovej sekcii budú podľa rezortu postupne pribúdať príbehy inšpiratívnych učiteľov či študentov učiteľských študijných programov.
Chcete si prečítať článok až do konca?
Prosím prihláste sa alebo zaregistrujte pre získanie benefitov Školského portálu
Len prihlásení užívatelia môžu využívať všetky benefity Školského portálu:
- denne aktualizované spravodajstvo z oblasti vzdelávania na Slovensku,
- informácie o pripravovaných odborných konferenciách a bezplatných školeniach pre pedagógov,
- kaleidoskop prírodných vied – tematicky zamerané aktivity na stiahnutie pre učiteľov ZŠ prírodovedných predmetov,
- námety na edukačné aktivity na stiahnutie pre materské školy v súlade so ŠVP pre MŠ,
- odborné články na špecifické témy od Ing. Jarmily Belešovej, odborníčky v oblasti personalistiky pre školy,
- prehľady aktualizovaných správ pre zriaďovateľov škôl a školských zariadení,
- ukážkové testy na stiahnutie zo slovenského jazyka a literatúry pre 2. stupeň ZŠ,
- aktivity na stiahnutie pre žiakov so špecifickými poruchami učenia,
- súťaže o zaujímavé ceny,
- prístup do fóra – možnosť diskusie s kolegami-pedagógmi.
